מוזמנים להכיר את הספר החדש שלנו "החופש הכלכלי שלך"

על נס כד השמן והגשמה עצמית


כמאמנת, לא פעם אני נתקלת במתאמנים בעלי הישגים מרשימים ביותר, הנתפסים ע”י הסביבה כאנשים מצליחים ומובילים. אולם לעיתים, תחושתם הפנימית – שונה היא. עפ”י תיאורם, הם רואים את תפיסת הסביבה אותם, ובמקום להתמלא באור גדול, הם מסתובבים עם תחושה שמשהו בבטן כבוי…
אם אנסה לתאר זאת ויזואלית, ייתכן והם נראים כפי שכבש את פסגת ההר, אך במקום שעל פניו יהיה חיוך קורן, ניתן לראות עייפות וחוסר שביעות רצון.
 חג החנוכה בפתח ואיתו סיפורי אור וכד השמן. השמן, שאמור היה להאיר את בית המקדש ליום אחד בלבד, נתן אורו למשך 8 ימים. לא פעם עולה השאלה – כיצד ייתכן שהשמן הספיק לזמן רב כל כך?
יש מי שקורא לכך – נס. לזכר אותו נס אנו חוגגים את חג החנוכה ומבקשים שכפי שעשה בורא העולם ניסים לאבותינו, כך יעשה גם לנו “בימים ההם, בזמן הזה”.
אני ברשותכם, בוחרת לקרוא לזה – הגשמה. לא שאני חלילה לא בעד ניסים, אך יש משהו בנס שמשאיר את האדם תלוי בגורם חיצוני, ואילו ההגשמה – פנימית היא. היא האור הפנימי שנמצא בכל אחד ואחת מאיתנו, ועלינו רק לבחור “ללחוץ על המתג”…
 
כאשר אדם פועל מתוך הגשמה, גם אם המשאבים העומדים לרשותו נראים שאינם מספיקים – אין בכך לעצור אותו מלהגשים את מה שבחר.  אדם שפועל מתוך הגשמה יימצא את הדרך והמשאבים ודבר לא יעמוד בדרכו. זו כנראה הסיבה, שאדם המגשים עצמו חי בתחושת אור גדולה, תחושה המקרינה לכל עבר ומאירה באור גדול גם את הסובבים אותו. מבחינתי – כד שמן שעל אף הציפיות ממנו, הפיק אור גדול למשך 8 ימים, הוא כד שהגשים את עצמו.
 
בקלף ההגשמה שבחבילת קלפי הערכים*, רואים את האריה ניצב על פסגת ההר כולו קורן ומאושר.
כאשר אדם פוסע בשבילי ההגשמה, נגלים לו כוחות פנימיים וחיצוניים המאפשרים לו להתמודד עם מכשולים רבים וגבוהים. מרגע בו האדם מחליט ופועל במטרה להגשים את עצמו, הוא פועל במיטבו ומגיע להישגים גבוהים ככיבוש פסגת ההר. ברגעים אלו ממש, של התנהלות מתוך הגשמה עצמית, עוטפת את האדם תחושת אור חמה ומדהימה, תחושה המזכירה תחושה של “על פסגת העולם”.
 
ג'ורג' אליוט אומר “לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת”. אני רוצה להזמין אתכם לבחור עוד היום, להדליק את מתג האור הפנימי שבכם ולצעוד בשבילי ההגשמה. האור שיתגלה לכם ולסובבים אתכם, יכול להספיק לא רק ל 8 ימים אלא לחיים שלמים ומאושרים.
 

קבלו מתנה - דו"ח 7 תובנות הבסיס שיעלו אתכם על הדרך לחופש כלכלי
הפוסטים האחרונים שלנו:
קבלו מתנה - דו"ח 7 תובנות הבסיס שיעלו אתכם על הדרך לחופש כלכלי

הספר החדש שלנו במחיר השקה מיוחד בפרויקט מימון המון עם תשורות מיוחדות.

דילוג לתוכן