מוזמנים להכיר את הספר החדש שלנו "החופש הכלכלי שלך"

המלצות

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
"מ-2 ערוצי הכנסה, גדלנו ל 6 ערוצי הכנסה. והיום יש לנו הכנסות פאסיביות של אלפי שקלים כל חודש"
נגן וידאו
"נהייתה הכפלה של השכר בזמן מאוד קצר שזה מדהים. בנדל"ן הכפלנו את עצמנו כפול 4"
נגן וידאו
"קיבלתי מלא רעיונות לאיך אפשר לייצר הכנסות פאסיביות. היום שבו נכנס לי הכסף – היה מה זה כייף!!"
נגן וידאו
"מ-6 ימי עבודה מלאים עברתי לעבוד יומיים וחצי בשבוע, ואני מרוויח כפול"
נגן וידאו
"כל יום אני מקבל ממנו (מהאתר) הכנסה פאסיבית, הכנסה פאסיבית"
נגן וידאו
"קובי הוריד את ימי העבודה שלו והשכר דווקא עלה. יש לנו כבר הכנסות פאסיביות בזכות הדרך הזו"
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
"נפתחו לי כ"כ הרבה ערוצים חדשים. היום אני חופשיה מדאגות כלכליות"
נגן וידאו
"תוך מספר מועט של שבועות חל בנו שינוי. גילינו שיש הרבה דרכים ואפשרויות להגיע להרבה יותר כסף בלי לעבוד יותר או קשה. היום אנחנו יותר לא דואגים מפנסיה נמוכה".
נגן וידאו
"תוך 4 חודשים הכפלתי את השכר שהיה לי בהייטק, והיום הרוב פאסיבי"
נגן וידאו
"פתאום המילה של הכנסה פאסיבית היא לא מילה גסה, קיבלתי חופש – ולא רק כלכלי, תודעת השפע נפתחה לי!"
נגן וידאו
נגן וידאו

“תכנית המליונר פתחה לי את התודעה לדברים שאולי ידעתי אותם אבל אף פעם לא שמתי עליהם את הדגש כמו הכנסות פאסיביות, כמו להיות מודעת למקורות הכנסה שלא חשבתי שיכולים להיות מקורות הכנסה ופתאום אסימונים נופלים, ונופלים ונופלים, ואני מבינה שגם זה יכול להיות הכנסה וגם זה. התכנית נתנה לי אומץ לקום ולעשות, ואישור שהכל יהיה בסדר. בנוסף, זה מאוד משמעותי לי שאני יודעת שיש גב מאחורה, שאני יכולה לשאול, שיש מי שנמצא ומכוון ושיש קבוצה ואנשים מדהימים שאפשר להתייעץ איתם. זה נותן לי ביטחון.”

ד"ר איילת רוזנפלד – משפחה בריאה

“התכנית אפשרה לי לזהות את המקומות הלא פתורים שיש לי עם הכסף, לקבל ביטחון לשלוט בכסף שלי בצורה טובה יותר. להבין שהרצון שלי לגדול, לעזור ולהשפיע על כמה שיותר נשים, חייב להיות מגובה כלכלית, וזה בסדר לרצות להרוויח הרבה יותר. מאז התכנית פתחתי אפיקי השקעה, מה שבעבר בכלל לא חשבתי לעשות. אנחנו יותר מדברים בבית על מינוף והשקעת הכסף ומחפשים הזדמנויות לעשות זאת. הצלחתי בתקופה של התכנית ומיד אחריה לייצר סכומי כסף שבעבר לקח לי חודשים ארוכים לייצר!”

עדי מאור סיסו | ניהול יעיל לבעלות עסקים

“מאוד נהניתי מן הקורס שלך, את באמת גדולה. זה הקורס הכי טוב והכי עמוק שראיתי/שמעתי – וראיתי לא מעט תכנים. אני ממש שמח שאורלי משכה אותי אלייך. שנינו מאוד התחברנו אלייך ואל התכנים, ומאוד נהנינו אישית וזוגית מתהליך הלמידה הזה. תבורכי!”

קובי מילנר, מומחה לחיסול האוברדרפט

“התכנית שינתה את חיי. ההסתכלות שלי היא אחרת, שמחה יותר, מלאת תקווה יותר, מלאת מוטיבציה יותר. הרגשה שבאמת אפשר. זו תכנית מעולה שעובדת בכל המישורים, ואם מתמסרים אליה ועוקבים אחרי התרגילים והמשימות – השינוי פשוט קורה. מדי יום צצים במוחי רעיונות חדשים. ואני מתחילה לפתח אותם . בן זוגי ואני מדברים הרבה על התכנית ומכווננים את החיים שלנו מחדש. אנחנו לא חיים בחובות כלל, ועובדים כבר על מוצר ידע חדש משלנו. תודה!….”

רחלי לביא

נרשמתי לתכנית כי הבנתי שמדובר בתהליך שעובד על כמה רמות שינוי – מנטלית, רגשית ורוחנית. זו בעיניי הדרך הנכונה לייצר שינוי עמוק ואמיתי. יונית מדברת בגובה העיניים, נותנת מוטיבציה וכלים משני חיים, ואפשר לסמוך עליה שהיא יודעת בדיוק על מה היא מדברת. החומרים מוגשים ברמה ובאנרגיה מאוד גבוהה, בצורה שמאפשרת לעקוב בקלות אחר התכנים הנלמדים. זו חוויה מעצימה שפתחה לי דלת לעולם של שפע”

אפרת קלודין - מלווה נשים, מאכילה רגשית לאכילה מודעת

“אני כבר כמה שנים עוסק בסוד והולך לסדנאות שיווק שונות ורבות וזאת הסדנה הראשונה שעוסקת לא רק באיך לפעול אלא גם בדרכים מעשיות להתגבר על המחסומים הפנימיים, לשנות את התרמוסטט הפנימי ובאמת לשחרר את המיליונר הפנימי. מעבר לזה התחלתי ליישם גם את הדרכים המעשיות ליצירת כסף שלימדת בתכנית.”

נאור קפלן

קיבלנו בתוכנית את האפשרות לבחור, לא להיות מנוהלים אל עבר מציאות כלכלית מתסכלת אלא להבין מה חוסם אותנו, מה מעכב אותנו ואיך אפשר לפרוץ קדימה. קיבלנו המון כלים חדשים, וגם המון עידוד ותמיכה בהדרכות עצמן ובליווי והתמיכה של יונית וגם של צחי – אין כמו ללמוד ממי שהשיג את מה שאתה מחפש להשיג. אמנם התוכנית אינטרנטית אך הליווי שקיבלנו דרך המייל הוא מאוד אישי, וזה איפשר לנו לאזור אומץ, לעשות שינויים ולהגיע למציאות כלכלית אחרת – הפסקנו לעסוק בתחומי פעילות שלא אהבנו ולפתע נפתחו לנו 4 ערוצי תעסוקה והכנסה חדשים שמניבים לנו הכנסה פאסיבית. התכנית התגלתה כהשקעה הכי טובה שיכולנו לעשות עבור עצמנו והרבה יותר עוצמתית ומשמעותית ממה שציפינו מראש. בחודש האחרון הגענו להכנסות הכי גבוהות שהיו לנו אי פעם.

מאיה שוזר-בעוז ודניאל בל

למרות שפיזית אני רחוקה מהארץ (גרה בצרפת) אני מרגישה מאוד שייכת בזכות הקבוצה של המרינדה האנושית שיונית בנתה בשילוב עם הפלטפורמה האינטרנטית שאני יכולה לשמוע את השיעורים בכל רגע נתון בכל מקום בעולם ותמיד יש אוזן קשבת לכל שאלה בדרך. התוכנית מאוד עוצמתית בדיוק כמו היוצרת -יונית, היא מקנה שפע של ידע ,ממוקד ויעיל להתפתחות וצמיחה לעבר חופש כלכלי. ופשוט לעשות!

קרן בסוס- גזיגליה

הבחירה בתוכנית היא מעבר בדלת קסמים, שאת תוצאותיה לא ניתן לצפות מראש. מן קפיצת ראש למים העמוקים של הפוטנציאל שחבוי שבכל אחד ומבקש (מתחנן!!) לצאת לאור ולחלוק את עצמו עם העולם. זה הרבה מעבר ל”איך להיות מיליונר” – מדובר בתוכנית שנוגעת בשאלות מהותיות וקיומיות, מעוררת מחשבות ורגשות ובעיקר מניעה לפעולה. לקחת חלק בתכנית זה להפסיק להתנמנם על הספה ולחכות למשיח…זה להגיד “כן” לאפשרות הכי מעשית לממש את עצמך ולבחור בחיים אותם אתה באמת רוצה לחיות! מקסים, מרגש, מעצים…

רוני כצמן

“יש לי עכשיו כזאת הצפה של רעיונות ופרויקטים שזה מדהים. הרעיון הזה שיישמתי “תקוע” לי בראש שנים ורק עכשיו כשאני עובדת עם החומרים בקורס שלך, זה זורם בטבעיות ובשמחה. בעקבות העבודה שעשיתי עם המחייבות והשחרור הרגשי פשוט נפתח ערוץ יצירתי המניע לפעולה באופן טבעי. אני מאוד שמחה שבחרתי להצטרף לקורס ולפסוע על דרך המלכה”

טלי רוזן, מטפלת הוליסטית, מרצה בכירה לרפואת המגע ומומחית להתפתחות אישית

“במשך שנים אני מצלם תמונות שסוחפות לייקים ואפילו הזמנות של הגדלות למשרדים ולבתים פרטיים. כששמעתי על הקורס קפצתי על ההזדמנות ללמוד מצחי איך לייצר הכנסה פאסיבית ממכירת התמונות שלי באתרים ברשת. התהליך מסובך ומבלבל למי שמנסה לבד אבל עם ההדרכה הצמודה של הקורס הכל הפך לפשוט ויעיל, וגם הגעתי למכור באתרים שבכלל לא הכרתי. מעבר להכנסה הנוספת מדובר בחוויה מיוחדת וכייפית – ממליץ לא לפספס”

זיו ברק, צלם שמבין צלמים

“חייבת להגיד צחי ורבר שההכנה שלך וההוראות הפעלה שלך עשו את הכל כל כך פשוט וכל-כך נגיש. מצאתי את עצמי בזמן הפסקת צהרים מעלה תמונות ועוד תמונות ועוד תמונות בקלות, במהירות, ובלי להתעכב על מילים, על שפה, על טכנולוגיה.
כל כך שמחה שרכשתי את הקורס הזה, כל כך שמחה שאני גם מיישמת ומתקדמת.
אז שוב ושוב ושוב תודה לך צחי ורבר על הכל. אין כמוך!!!! תודה”

אורנה קייזרמן

“האופן בו אני מסתכלת על הכל מתרחב ומקבל מימד אחר. פתאום אני מסתכלת על דברים מלמטה ומלמעלה ובעוד זוויות שלא ממש עצרתי לבחון את העולם דרכן. ואז נפל לי האסימון – זה לא רק לצרכי צילום ! זה באופן כללי על החיים, על סיטואציות באשר הן והיכולת להיות יצירתית גם בתגובה אליהן, ולא רק בדרך האוטומטית הרגילה. עפה על עצמי מהתרגשות….
צחי ורבר תודה על קורס מרחיב אופקים”

נירית יעקב כהן

“כשרכשתי את הקורס, המחשבה הייתה ליצור איזשהו עיסוק חביב לבן שלי בן ה-14. לא תיארתי לעצמי את הכיף הגדול שנחווה שנינו יחד גם מהצילום, גם מפירסום התמונות וגם מתהליך הלמידה. הקורס מסודר ומאורגן להפליא, הופך את כל הטכניקה לפשוטה. כל מה שאתם צריכים זה לאהוב לצלם, סבלנות ונחישות! במהלך הקורס ובהמשך העבודה אחריו, בנו’ש מחזק את האנגלית שלו, ולומד איך לנהל פרויקט מההתחלה ועד הסוף. יותר מזה, הוא לומד איך בונים ערוץ הכנסה פאסיבי שלב אחרי שלב! וכשהתמונה הראשונה נמכרה – יואו!!!! איזה כיף זה היה!!!!”

מיכל נחום אפנג'ר, המנכ"לית-המשפחה שלך, הבית שלך-העסק שלך, אימון וליווי נשים לצמיחה כלכלית והגשמת חלומות.

“מכירת תמונות היא לא רק העניין של הכסף. עצם זה שיצרת בעצמך משהו שמישהו אחר מוכן ורוצה לשלם לך עליו כסף יוצר תחושה מדהימה של הישג ושל ערך עצמי. על הדרך גם לומדים דברים חשובים נוספים כמו: איך להגדיר מוצר שלך כך שאנשים אחרים ימצאו אותו ברשת (זה רלוונטי למכירה של כל דבר בכל פלטפורמה אינטרנטית!!!), איך “להתעסק” עם טכנולוגיה מהסוג של אתרי מכירה (אותה הערה של קודם) והכי חשוב – את לומדת שאת יכולה, שאת מספיק טובה, ו”עובדת” במשהו ש #גם_ככה היית עושה כי זה גורם לך הנאה. כמה אנשים בעולם יכולים לומר שהם עובדים במשהו שהוא גם התחביב שלהם??? מעט מאד אני בטוחה”

הדס אופיר

“היתה מכירה ראשונה (כבר לפני 4 ימים) – שיא הריגוש. הנה התמונה, לא תאמינו שצילמתי רצפה בדוכן של אוכל ברכבת התחתית בבודפשט.. עוד שניה הילדים יתעורר מהצווחות..”

טל קופר מאיר

“תראו מה זה, אני בבית מכינה קפה ואומרת לעצמי שאני רוצה לכתוב פוסט תודה לצחי על מה שהוא נותן לי באמצעות הקורס הזה, ועל ההרגשה המדהימה שהולכת איתי כבר כמה שבועות וגם על זה שאני שמחה שעשיתי את הקורס של יונית שמהווה מצע איתן לתודעת השפע שלי כיום, כי הנה עוד לא נמכרו תמונות שלי, אבל המחשבה שבעוד 20 שנים מישהו יקנה משהו שאני עובדת עליו עכשיו, מלהיבה ומרגשת אותי. ובמקביל, בבואי לקחת את הטלפון נחשו מה? מכירה פאסיבית ראשונה. איזה יופי.
אין לי מילים, חוץ מ… ת-ו-ד-ה”

שירן כהן

לכו, לכו. אל תגידו אין לי כסף להשקיע!!! לכו ללמוד מאיפה להביא את הכסף ולפעול ממיינדסט של עשירים! חוויה מצוינת ומעשירה. מובטחת.

בלה ספיר

רוצווווו אל תפסידו!!! שווה ביותר ומלא ערך. צחי פשוט בשליחות שלו וכייף להיות מודרכת על ידי מישהו בעל שליחות, זה עובר בכל נים של הסבר. יצאתי עם ארגז כלים גדול, עם מיינדסט נכון להשקעה בנדלן וידיעה שזה אפשרי וגם אני יכולה.

אוסי הורוביץ

אני ממליץ בחום, צחי מנגיש את הידע בקלילות מפתיעה. המון ידע וחוויה

דניאל סמלסון

היה לי מעניין ללמוד מהניסיון שלך. אני סומכת על האמינות והיושר שלך וזה העיקר בשבילי בתחום הנדל”ן. זה עושה לי יותר שקט נפשי.

רותי רינהולד

יצאתי מהסדנא עם שמחה, התלהבות, יצירתיות ורוגע אל מול המושג הזה “עולם הנדל”ן”. עם הרגשה שזה אפשרי עבורי והחלטה לפעול בתחום. מודע לך על כל הידע והלמידה.

אפרת גיזן

קורס חובה כל מי שרק חושב להיכנס לעולם הנדל”ן

ניצן פויליץ

תודה רבה על פתיחת חסם גדול בחיי. אני מבינה שאני יכולה ורוצה ללמוד להתעסק עם כסף ויש לי תשוקה להרוויח וללמוד עוד. מבחינתי כבר הרווחתי!

פטריסיה לוי

תודה! יצאתי עם ידע על עולם הנדל”ן והבנה שזה משהו שהוא אפשרי עבורי. עם תחושת מסוגלות ויכולת להבין ולנתח עסקאות נדל”ן. כיף וזכות גדולה ללמוד ממך. אתה משדר המון ביטחון שנובע מהידע והמומחיות שלך ומעביר את החומר בצורה ברורה, נגישה ושמקלילה את המושג הגדול הזה “נדלן”.

אסנת לביא

צחי הביא לי בשורה בתחום הנדלן, שגם אני יכולה. הוא הוליך אותי יד ביד בהקשבה, בנתינה אינסופית של ידע, בהבאת דוגמאות של הצלחות ושל למידה (כשלונות ועוקצים ואיך להיזהר מהם), וגם סדר פעולות מאוד ברור לפעול ולהצליח בנדל”ן. נדלן הפך עבורי להיות ממשהו מעורפל למשהו נגיש, ברור, כייפי והעיקר מגרש שאני יכולה לשחק בו ולמנף את עצמי כלכלית. אל תהססו להירשם.

מרינה זיגל

צחי, אתה מרגשים ומעביר את החומר במלואו. נדיר שלא נשארו לי שאלות. ממש ממש תודה על כל התובנות וההכוונה שהענקת לי.

שחר חלימי

קיבלתי מוטיבציה מטורפת מהתכנית ואני מתכוונת לפתוח עסק משלי בלספר את הסיפור שלי לאחרים על מנת לתת השראה לאנשים שבמצבי. התכנית עוררה בי השראה והרחיבה את המינד. רוב האנשים לא רואים איזה אפשרויות עומדות בפניהם להתקדם בחיים והתכנית נותנת המון הסברים ודוגמאות ואם עושים את שיעורי הבית אפשר להגיע לאן שרוצים. מעבר לכל אלה גם הצלחתי סוף סוף לעשות תזרים מזומנים ולהתחיל לסדר את חשבון הבנק שלי שהיה בו מינוס קבוע

זיוה

מאדם שהתנהל בחוסר אחריות מרגיז בנושא הכספי, לקחתי אחריות ואני מעודכנת ברמה היומית מה יוצא ומה נכנס. פתאום קניות בזק מיותרות לגמרי עוברות סינון דרך השאלה: “האם זה מקדם אותי למה שכתוב בלוח החזון שלי?” ודרך שאלה נוספת: “האם זה מקדם אותי להתנהלות כספית של עשירים? ” את הכסף שהשקעתי בתכנית הליווי שלך, אני כבר מחזירה, מעצם עצירת קניות מיותרות לגמרי. אני מרגישה שאני בשליטה אחראית מאד על הפן הפיננסי בחיי, ובזכותך אני ממגרת מחשבות שיפוטיות על העבר בטכניקה שלימדת. תודה ענקית (!)

נירית

“למדתי לראות ולהודות על כל הטוב שיש לי. שחררתי רגשות שליליים מהעבר שהכבידו עלי מאוד. הפסקתי לומר “מה לעשות? אלה החיים” , הבנתי שאני יכולה לעשות הרבה יותר ממה שחשבתי שביכולתי עד עכשיו. התכנית שלך מדהימה, יונית. התכנים מדויקים, מובנים ומוסברים בצורה ברורה ומעצימה.”

טובה

“הדבר המשמעותי ביותר שקרה לי בתכנית זה גדילה של שמחת החיים. אני מזהה הרחבה משמעותית בתחום ההנאה מידית, בניהול הזמן, התחלתי ברכישת ידע ביזמות, שיפרתי את כלי הבקרה הכלכלית ואת היכולת שלי לקחת סיכונים מחושבים. ברצוני מאוד להודות לך על כל התכנים. “

טל כץ

“התכנית עשתה לי סדר בנושא החופש הכלכלי ושמה אותו בראש סדר העדיפויות שלי. הכרתי ערוצי הכנסה חדשים. שנים לא הסתכלתי בחשבון הבנק שלנו, בחלוקת התפקידים ביננו זה היה תפקידו של בעלי, עכשיו אני עושה בדיקה ובקרה על תזרים המזומנים. התחלתי לנהל את התקציב המשפחתי כמו שמנהלים עסק – הקטנתי הוצאות, מגיעות לי עיסקאות ועסקים חדשים שהם פוטנציאל להכנסה פאסיבית. בימים אלו אני מחפשת אפיקי השקעה פאסיביים בנוסף לנדל”ן. למדתי לחנך את הילדים לחסכון, לכתוב יעדים כלכליים ולחתור להשגה שלהם. מעבר לכל אלה אני מקפידה להוציא כסף על הנאות ופינוקים גם למשפחה וגם לי”

דורית

“אני רואה שינוי בחשיבה שלי, יותר רעיונות למקורות הכנסה, פחות פחד ויותר העזה….. והמדהים הוא, שגיליתי את אחד “הנכסים” הטבעיים שיש בי ופתאום שמתי לב שיותר ויותר אני מתעסקת עם משהו שממש תפור עלי…….כייף גדול. יש לי כבר שני מקורות הכנסה חדשים שלא דורשים ממני יותר מידי אנרגיות ואלו תעסוקות שאני אוהבת לעשות, והתגמול עליהם הוא טוב” 

יעל ניר שהרבני רוטברט

סיימנו את הקורס! אז מה היה לנו ואיזה ערך מוסף הילדים קיבלו?
למדנו שכסף לא באמת גדל על העצים smily
למדנו ליזום רעיונות ולהבין שהרעיונות שלנו ברי ביצוע.
למדנו שלהוציא לפועל דוכן מכירות זה לא מפחיד כל כך, ועל הדרך גילינו תכונות מדהימות של כל אחת מאיתנו.
למדנו ששיתוף פעולה של הקרובים שלנו עוזר לנו ודוחף אותנו הכי גבוה שאפשר!
אבל הכי הכי הכי חשוב למדנו להאמין בעצמנו וברעיונות שלנו!
הם מפתחים חיבור רגשי נכון ומעצים לכסף וליכולת לייצר אותו בשמחה ובהנאה

יונית, תודה על קורס חוויתי, מעצים ועל זה שלקחת נושא שאנו כהורים לא תמיד יודעים מה הדרך הנכונה להתייחס אליו במיוחד בגילאים האלה והעברת אותו בצורה כל כך כיפית ומקצועית!
אין ספק שהבנות שלנו יצאו עם צידה נכונה לחיים!
מומלץ מומלץ מומלץ!

אורן ומיטל שניר, הורים ל 4 ילדים

קורס גאוני! איזו דרך חכמה ללמד ילדים לזהות הזדמנויות בסביבה שלהם. הילדים למדו לזהות את הדברים שהם טובים בהם ולהבין שמכל דבר שהם אוהבים לעשות, הם יכולים גם להרוויח כסף.
כמה אופטימי לדעת שאני יכול להרוויח מהדברים שאני באמת אוהב לעשות.
הקורס הזה נותן לילדים תחושת מסוגלות כל כך גדולה, אני אפילו לא יכולה לתאר את
האושר שהיה לו על הפנים כשהוא חזר עם הכסף שהוא הרוויח בעצמו! וזה שווה את הכל.

איילת רוזן ישראלי, אמא לשני בנים ומדריכת הורים

חלק מהערכים שאני מנסה להקנות לילדיי הוא הערך לכסף, מה עושים ואיך משיגים אותו, והתכנית בהחלט נותנת מענה לכל אלו בצורה חווייתית, נגישה ונעימה. בעצם זה שהתעורר בבית שיח על כסף כבר עשיתי את שלי. כל הילדים נכנסו למוטיבציה ובייחוד הגדולה שהראש היצירתי שלה נכנס לפעולה, כי היא הבינה שהמון מהדברים שהיא עושה יכולים בעצם להיות יוזמה.
התכנית הייחודית ופותחת הראש הזו לילדים מומלצת מאוד!!!

עינת לוי-זמר, מומחית בספורט טיפולי ובבריאות הוליסטית לילדים

בתור יועצת לכלכלת המשפחה אני יודעת היום ומבינה עד כמה חינוך פיננסי לילדים שלנו הוא נושא חשוב מאין כמוהו. חינוך שרובנו לא קיבלנו.
בכל שיעור בתכנית ישבנו יחד, איתי ואני, ונהניתי לשמוע את הרעיונות המעולים שהוא העלה,
נהניתי מהשיח שנוצר איתו על יזמות וכסף.
מי היה מאמין לשיחה כזאת עם בן 11?
ממליצה בחום על חוויה מעשירה ומלמדת להורים ולילדים גם יחד ♥

מיכל נחום אפנג'ר, המנכ"לית - ייעוץ, אימון וליווי להתנהלות כלכלית נכונה, צמיחה והגשמת חלומות.

כסף הוא נושא שאני מדברת עם בנותיי כבר מגיל מאוד צעיר, כחלק מפיתוח העצמאות שלהן וגילוי אחראיות וערך למה שיש להן. בעזרת הקורס השיח על כסף ויזמות הפך להיות הרבה יותר נגיש, הן גילו שזה לא נושא השייך רק לעולם המבוגרים
ובזכות היצירתיות והכלים העומדים לרשותן הן גם מאוד נהנות מזה.

הילה פלא לוי, בעלת הבלוג הילה פלא לוי - רציונלית? ולא במקרה

תודה על הכרת עולם שלם של ידע על כסף, יזמות ועשייה. אין ספק שכולנו, כיחידים וכמשפחה, גדלים בזכות התוכנית הזו מכל בחינה, וזו רק ההתחלה. הם עובדים על דוכן למכירת תחתיות לסירים וכוסות, והרעיונות ממשיכים כל רגע לעלות. תודה על המתנה המדהימה והחשובה הזו
שעוזרת להם לגלות את העוצמות והחוזקות שבהם,
את הייחודיות שלהם ואת היכולות שלהם. הליווי, הנוכחות והתמיכה שלך לאורך כל הדרך מעודדת אותם ומראה להם כמה הם מסוגלים.

אסנת לביא, אמא ל 2

צחי, תודה על שעת ייעוץ מעוררת חשיבה, מלאת רעיונות לביצוע מיידי וכאלו שיבדקו להמשך. ידעת להקשיב, לשאול שאלות, לדייק אותי, לתת כיוון, תקווה והשראה. ובעיקר, לחפש בתוכי – מה קל לי לעשות, במה אני טובה. ואיפה אתן ערך לאחר, למרות ועל אף המצב. אז המון תודה, וממליצה בחום על שעת הייעוץ (השווה). חיבוק, סיגל

סיגל סיגליס

הגעתי לצחי לפגישה בלי שהיה לי משהו ביד או אפילו בראש. להפך, דווקא המוצר שהיה לי (תהליך אימון כלכלי) כבר פחות דיבר אליי והרגשתי שהאנרגיה שלי לא שם, רק לא ידעתי מה כן. צחי הצליח להוריד ממני את השק הכבד שהחזקתי בלנסות להיות “מומחית” כלשהי או “מקצועית” בתחום ספציפי, אלא פשוט לבוא כמו שאני, עם מה שאני כן! ואת זה להציע! את מה שאני גם ככה נהנית לעשות ועושה ביומיום גם בלי לקבל עליו תשלום. זה כל כך הקל עליי, שאני אשכרה יכולה לייצר כסף מדברים שקל לי וכיף לי. צחי היה ממוקד, הגיע עם האנרגיות הטובות שלו, האופטימיות אך גם החדות העסקית והדיוק הייחודי לו הצליח להבין אותי ואת מקור הקושי שלי, נתן לי משימות להמשך שפתחו לי את הראש וגרמו לי להאמין שמה שאני ומה שיש לי לתת שווה הרבה, בנוסף קיבלתי רעיונות לאיך אני יכולה להניע את זה לעבר הצעד הבא. סיימתי את הפגישה מלאה במוטיבציה ועם אנרגיה מעולה לעשייה. תודה צחי !

טובה זלטר - מאמנת כלכלית לאימהות יחידניות ומלווה נשים להשקעת הנדלן הראשונה שלהן

צחי יקר, פגישת הייעוץ איתך הייתה מעולה! מכמה סיבות: ראשית, שילבת “סמול טוק” והכלת את רגשותיי. לאורך הפגישה שמרת על מקצועיות מהולה באינטימיות (למשל, כשחזרת על שמו של בעלי). השכלת להבין את צרכיי מתוך הכרותנו הקודמת ומתוך השיחה הנוכחית, ולהתאים לצרכים אלה עצות פרקטיות, פעולות ברות יישום ומדידות עבורי. והכי חשוב, במבחן התוצאה: סייעת לי להניע את עצמי ולבצע פעולות שיכולות לקדם אותי לעבר החופש הכלכלי המיוחל. לקינוח אפילו שלחת לי סיכום מסודר במייל. המסר שאתה משדר לי והתחושות שחוויתי הן: רצון כן מצדך לעזור, אמינות, חום ומקצועיות. תודה לך צחי, אתה יחיד ומיוחד!

יעל כהן סלור

צחי היקר! אני רוצה להודות לך על השיחות שעשינו בעצם הבנתי שעבדנו בהם על הטרמוסטט הפיננסי שלי. בזכות הלב הרחב שלך, ההקשבה, העין הטובה שלך והידע העצום!! גיליתי מה מפריע לי להרוויח יותר, מה מנהל אותי ואיך אני יכולה לנהל אחרת את המציאות שלי. ואיזה פלא!! כבר השבוע !! העליתי בשתי עבודות את הטרמוסטט הפיננסי שלי. משהו בתוכי איפשר את זה וגם יכולתי לראות את הערך שאני נותנת. הרבה זמן שברתי את הראש איך לפרק את המשוואה זמן שווה כסף ובשיחות איתך הבנתי שאני לא מוכרת זמן אלא ערך. תודה רבה על השותפות האמיתית בדרך ועל האכפתיות שכל כך מאפיינת אותך ואת יונית, ועל הערך היקר מפז שאתם נותנים מכל הלב.

פזית דרעי

היי צחי, כותבת לך בעקבות שיחת הייעוץ שעשינו יחד, זו פעם ראשונה שלנו בשיחה של אחת על אחד ולא בדיוק ידעתי למה לצפות. ידעתי שאני מגיעה עם שאלה גדולה של מה עושים בעקבות המצב, ועזר לי מאוד לעשות איתך סדר בכל הדברים, למפות את החוזקות והיכולות, וגם לנפות את מה שלא נכון או מתאים לי כרגע. היית ממש קשוב לרצונות ולסאב-טקסט של הדברים שאני אומרת, והצלחת לשקף לי אותם בבהירות וליצור לי מיקוד. ובעיקר – לתת לי פוש להתחיל, באומץ ועם הבנה שאין לי מה להפסיד, אלא רק להרוויח, וכך גם ללקוחות שלי. תודה רבה על הדרייב, על הפשטות, ועל הטיפים הקטנים והגדולים, וממש שמחה להמליץ על שיחות הייעוץ שלך לכל מי צריך עין ואוזן טובה כדי להניע תהליכים.

אתילי רז

תודה רבה על פגישת יעוץ ממוקדת, אופטימית ואופרטיבית. תחושה שיש מישהו בעדי, ושהדברים יותר פשוטים משהם נראים.

דינה ארגוב - מנחה לתנועה ומנטורית ליצירת זוגיות אוהבת

צחי היקר, רציתי לומר תודה רבה על פגישת ייעוץ מלאת השראה, מלאת רעיונות מקוריים ויישומיים! תודה על הרחבת המיינד בעזרת השיטה שלך והידע והניסיון שלך, זיהית בתחביבים שלי פוטנציאל רווחי ועסקי בדברים שאני הכי אוהבת לעשות, ולהביא לכך שארוויח כסף מפעולות שאני גם ככה מבצעת ביומיום שלי, רעיונות המאפשרים לי לצאת מהמשוואה של זמן=כסף. כמה כוחות ומוטיבציה קיבלתי להמשך הדרך בעקבות השיחה שלנו! תודה רבה ושבוע טוב עם בשורות טובות

הדר גול - קוסמטיקאית

צחי יקר, נפגשנו בזום לשעת פיצוח עיסקי וכלכלי לחשיבה משותפת על אפשרויות לקידום בעסק. העלתי אתגרים ואתה נתת רעיונות לפתרון מיידי. העלתי התלבטויות בכל ערוצי החיים, האישי, זוגי (בשל מחלה), וגם העסקי, ואתה סללת לי נתיבים של אופטימיות אור ותקווה. הדגשת לי והזכרת לי את הערך שיש לי לתת ליקום. יצאתי מהמפגש איתך עם רשימת משימות לביצוע במיידי לשיפור מצבי העסקי והכלכלי. אעלה על דרך חדשה ומשגשגת. תודה על חשיבה משותפת פורצת דרך ועל המיקוד בה. אתה אדם מקסים, נעים ואמפטי, קשוב ואיכפתי. תודה עליך. מעריכה ומוקירה. גם מאמנים טובים ומקצועיים זקוקים לשעת ייעוץ עם מאמנים כמוך.

ריקי שרייבר - יועצת ומנטורית אישית וארגונית
רוצה להודות לכם יונית וצחי על הרחבת תודעה, על התבוננות עמוקה על הנחות עבודה שכדאי לשנות כדי לעשות הבדל. בהקמת עסק עם כל המשתמע יש היבטים רגשיים כככל ולי בפרט. היו שנים בהם פתחתי עוסק ומורשה וחברה בע”מ מתוך תשוקה פנימית ואינטואיציה וניהול הרבה פחות טוב ולכן סגרתי. והתהליך איתכם איפשר לי לשחרר סופית את הטראומה ולפתוח במהרה עוסק פטור. החשבוניות כבר מוכנות בבית ויש הרבה הוצאות של השקעה באוצר האישי שלי שבשורה תחתונה מחזק את כפתור העונג והשמחה ואת כפתור הכאב והפחד להתפתחות אני מוקירה את השילוב הזה שיש בתוכי של שילוב בין עולמות שונים והחשיבה הלוגית כפי שתיארת אותך יונית. כייף ענק ללמוד מכם. תודה
לילך לאור
יונית, התיישבתי לעבור על השאלון שעשית לנו. עברתי על מחצית מהרשימה ועקרתי מהשורש כל מיני פחדים. זה שוק תרפי התהליך שאת מנחה אותנו . פתאום המחשבה לקבל דברים וגם עזרה (!) הפכה להיות מעצימה מאד. אני ממש מתרגשת ונפעמת מזה. באמת. אני כל כך שמחה שנרשמתי לתוכנית שלך “לשחרר את המליונר שבפנים”. אין לך מושג כמה! תודה
נירית

רוצה להמליץ על ספר יזמות לילדים של המוכשרת יונית ורבר , הספר לוקח את הילדים צעד צעד ,מפשט את המושג יזמות ונותן להם כלים פרקטיים להיות בעצמם כאלו. שבוע אחרי תחילת הקריאה אגם שלי התחילה כבר להכין רשימות של רעיונות ודרכים להרוויח כסף

ענת כהן
אז אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל הלקוח כן:) קלפי MYSTERY – מסתורי מערכת היחסים עם כסף מדהימים!! וממש מדויקים (קיבלתי מסר נורא ברור מהם).
בלי קשר, יונית ורבר היא מהממת ומדויקת, והדבר המרכזי שהרגשתי הוא שגם על פחדים אפשר לדבר בכזו נינוחות, כאילו הם שם, אבל זהו. לא מנהלים אותך ולא צריכים לעצב את עתידך. כמו עגבנייה. 🙂
מתן מגן
קבלו מתנה - דו"ח 7 תובנות הבסיס שיעלו אתכם על הדרך לחופש כלכלי
דילוג לתוכן